Почніть із вибору моделі автомобіля:

Вибір автомобіля дозволяє відобразити лише ті запчастини,

які підходять до вашого автомобіля

Товарів, відповідних вашому запиту, не знайдено.

Гальмівні диски Ford

Досвідчені водії знають, що оптимальний метод оцінки роботи гальмівної системи — вимірювання гальмівного зусилля. І якщо в процесі перевірки буде встановлено, що в одного колеса гальма працюють не так ефективно, як в іншого, найімовірніше доведеться купити гальмівні диски на заміну.

Потрібно розуміти, що гальмівні диски Ford — такий собі “індикатор” функціонування системи гальм. Адже якщо остання працює коректно, то диски матимуть рівномірну, блискучу поверхню. На ній не буде тріщин, подряпин та інших пошкоджень.

При цьому, варто зрозуміти, що диски належать до “витратних матеріалів”. Тобто їх потрібно міняти за регламентом. Причому не потрібно чекати, поки їх експлуатаційний термін закінчиться повністю — для забезпечення своєї безпеки краще проводити таку заміну раніше цього терміну.

У яких ситуаціях необхідно купити нові гальмівні диски Ford на заміну старим

Ми виділяємо 6 найчастіших пошкоджень цього вузла авто, які можуть виникнути набагато швидше, ніж прийде час заміни дисків за регламентом:

  1. Використання занадто тонких (або стертих) дисків. Загрожує випадання гальмівних колодок із супорта. Адже якщо товщина диска правильна, навіть зношена колодка не випаде. А занадто тонка робоча поверхня диска обов’язково призведе до від’єднання колодки від кріплень маточини.
  2. Надмірно висока температура призводить до нагрівання диска. Це провокує зниження ефективності гальмування. Самі диски в такому разі поступово стоншуватимуться і деформуватимуться.
  3. Дотик диска до “пластини”, на якій розташовується фрикційна речовина. Призводить до того, що на диску з’являються глибокі подряпини та потертості. Ця проблема заважає нормальній роботі диска. А якщо встановити на такі диски нові колодки, досить швидко виникнуть вібрації в процесі гальмування.
  4. Корозія. Найчастіше диски покриваються тонким шаром іржі, яка з’являється через опади або високу вологість у гаражі (або під час контакту з сіллю). Після пари гальмувань шар іржі зітреться, і диски функціонуватимуть коректно. Але якщо іржа дуже товста, вона нікуди не дінеться і стане “глазур’ю”. У результаті коефіцієнт тертя впаде, під час гальмування відчуватимуться вібрації.
  5. Механічне пошкодження робочої поверхні диска. Наприклад, поява тріщин, спровокована високою температурою (перегрівом) або надмірним зносом деталі.

Варто докладніше розібратися з перегрівом. Запам’ятайте — якщо гальмівні диски Ford вкрилися синіми смугами, це 100% через перегрів. А він призводить до ситуації, коли колодки взаємодіють не з чавуном (з нього виконані диски), а з шаром оксидів.

Зазвичай перегрів призводить до зниження зусилля, необхідного для ефективного гальмування. Також можуть спостерігатися пульсації гальмівного моменту. І в такому разі проблема може призвести до втрати гальм.