Показано 1–12 із 262
Кермо Ford
Серед обов’язкових елементів, що перевіряються при проходженні ТО або техогляду, є рульова система, що забезпечує комфорт і безпеку їзди. Це стосується всіх моделей американських автомобілів. І дуже часто водій може навіть не помітити, що кермо Форд Фокусу почало барахлити. А коли з’являються характерні звукові ознаки, проблема погіршилася. Тому за станом кермового механізму слід стежити постійно і проводити профілактику настільки часто, наскільки це можливо.
Що міняти
Не намагайтеся змінювати елементи кермового керування самостійно. Зверніться в СТО для виявлення проблем рульового пристрою з наступною заміною деталей, що вийшли з ладу.
Кермо Форд Фокус 2 простіше змінювати в комплекті. Але якщо вийшла з ладу одна деталь, а інші елементи системи справні, раціонально заміняти лише її.
Це може бути:
Рульова рейка.
Гідропідсилювач керма.
Наконечники.
Електропідсилювач/гідропідсилювач керма (ЕПК/ГПК).
Пильовики.
Колонка.
Рульова тяга.
Справне кермо Форд Фокус — запорука комфортної та безпечної їзди. Виявили, що баранка стала важко крутитися або колеса при повороті керма реагують із запізненням? Швидше за все, це пов’язано з пошкодженням кермового пристрою, а точніше – кермової рейки.
Основні несправності ЕПК та ГПК
Основні несправності ГПК:
слабкий натяг або значне зношування ременя ГПК,
знос гідропомпи,
засмічення фільтра,
несправність кермової рейки тощо.
В результаті несправності деталей та вузлів ГПК можна спостерігати такі проблеми:
З’являється віддача у процесі повороту кермового колеса.
Необхідно докладати значних зусиль для прокручування керма в крайні положення.
Дисбаланс кермового механізму внаслідок нестачі робочої рідини або завітрювання гідравлічної системи.
Гідропідсилювач почав видавати підвищений рівень шуму.
Електропідсилювачі керма також виходять із ладу, але рідше. Несправності можуть бути пов’язані з контролером, датчиком, електропроводкою, генератором або керувальним модулем.
Несправність ЕПК можна визначити лише шляхом ретельної діагностики у сервісному центрі на спеціальних випробувальних стендах.
Як обслуговувати/міняти компоненти ГПК
Незалежно від того, який у вас автомобіль, Форд Ф’южн або Форд Мондео, кермо має працювати справно без сторонніх звуків. Порядок обслуговування та заміни запчастин у деяких моделях Ford може відрізнятися, але не суттєво. Все залежить від типу рульового пристрою.
Перед заміною рейки, наприклад, автомобіль потрібно обов’язково знерухомити за допомогою гальма стоянки та упорів під колеса. Далі необхідно:
Встановити кермо у вихідне положення;
Попустити гайки на провідних та ведених колесах;
Встановити домкрат і підняти одну зі сторін машини;
Зняти переднє колесо з піднятого боку, а на його місце встановити упор
За аналогією проводяться маніпуляції з іншого боку. У такому положенні легше шукати несправність та міняти рейку ГПК.
Як отримати запчастину рульового керування на сайті
Інтернет-магазин FordService пропонує запчастини для кермового механізму на старі та нові моделі американських авто Форд. Щоб вибрати потрібну деталь, використовуйте фільтр пошуку. Якщо виникли труднощі з вибором або не знайшли необхідну запчастину, телефонуйте за вказаними на сайті номерами та ми постараємося розв’язати питання іншим способом (через авторозбірку або наших партнерів).