Показано 1–12 із 91
Система запалювання
На американських автомобілях Ford система запалювання мало чим відрізняється від влаштування пуску двигуна інших марок авто. Автовласники часто недооцінюють значущість запалювання та обділяють його увагою. Але від справності запалювання залежить, чи заведеться автомобіль у будь-яку погоду. В результаті все частіше доводиться ремонтувати та міняти деталі системи запалювання, що вийшли з ладу. Але якщо це вже сталося, важливо правильно підібрати заміну з урахуванням моделі автомобіля.
Компоненти запалювання. Їхні основні особливості
До основних компонентів системи запалювання Форда відноситься котушка, свічки та модуль управління двигуна, високовольтні дроти. На бензинових Fords зазвичай ставиться DIS запалювання, в автомобілях із системою впорскування вже йдуть сучасні E-DIS пристрої. У обох системах не ставиться розподільник, яке функції покладено на блок і котушку запалювання. Щодо останньої – вона складається з двох обмоток, одна з яких дає іскру на перший та четвертий циліндр, друга – на другий та третій. Таким чином, заряд у вигляді іскри одночасно подається на 2 свічки в момент такту стиснення.
Обслуговування системи запалення Ford?
Під час обслуговування та ремонту запалювання Ford потрібно бути гранично обережним та уважним. Джерело небезпеки — підвищена напруга, що досягає до 37 000 В. У вологому середовищі при критичному рівні напруги існує ризик пробиття ізоляції та отримання травми водія.
З метою запобігання небажаних наслідків при виконанні робіт з обслуговування та ремонту системи запалювання, дотримуйтесь наступних рекомендацій:
відключайте дроти, підключайте вимірювальні прилади тільки при вимкненому запалюванні;
остерігайтеся купувати та ставити котушки з нестандартним виконанням та пристрої, що працюють з переривником;
не допускайте перегріву котушки вище 85 °; у разі перегріву, дочекайтеся поки котушка охолоне і тільки потім вмикайте мотор;
при зварювальних роботах кузова, не забувайте відключати акумулятор авто.
Перевірка справності системи запалювання
Якщо силовий агрегат Форда провертається, але при цьому не запускається, відключіть будь-який провідник від свічки та підведіть його до 100% справної свічки, корпус якої щільно прилягає до двигуна. Далі починайте провертати колінвал і паралельно спостерігайте за зазором на електродах. З’явився іскровою пробою? Значить, запалення працює справно. Таку маніпуляцію потрібно провести з усіма проводами. Залишилось перевірити свічки.
У разі відсутності іскри між електродами, перевірте правильність підключення роз’ємів на котушці. Після цього потрібно виміряти напругу акумулятора та перевірити справність котушки запалювання. Якщо це не дало результату, вирушайте на СТО для діагностики та відновлення системи запалення.
Як перевірити працездатність котушки?
Порядок робіт:
• перевірте напругу на головному затиску котушці – вона повинна відповідати напрузі АКБ;
• відкиньте електричний контакт;
• виміряйте опір на обмотках;
• перевірте, чи об’єднані затискачі 1-4 та 2-3.
Якщо це не допомогло, швидше за все котушку запалювання доведеться міняти. Купити нову котушку на Ford ви зможете у нашому інтернет-магазині в один клік. Якщо виникли складнощі, наші консультанти дадуть відповідь на питання, що цікавлять, і допоможуть зробити правильний вибір. Доставка запчастин здійснюється по Україні зручним для вас способом.