Показано 1–12 із 693
Що таке система охолодження двигуна Ford?
Безпечна експлуатація системи охолодження двигуна Форд безпосередньо впливає на працездатність та довговічність силового агрегату. Основне призначення системи охолодження Форд Фієста — відведення надлишкового тепла від двигуна внутрішнього згоряння, щоб уникнути його перегріву. Друга функція – підтримання оптимальної температури в салоні автомобіля за допомогою пічки обігрівача.
Середня температура циліндрів при включеному двигуні становить 900°C. Якщо не забезпечити ефективне відведення тепла від двигуна, то вже через пів хвилини він стане надмірно гарячим і просто заклинить. Тут без капітального ремонту не обійтися. Тому система охолодження Форд Мондео така важлива для ефективної роботи силового агрегату.
Як правило, система охолодження Ford Focus – рідинна закрита з примусовою циркуляцією теплоносія. Охолоджувальна рідина міститься в розширювальному бачку. Сама матриця радіатора алюмінієва та пластикові резервуари.
Типова система охолодження Форд Мондео закритого типу складається з наступних елементів:
радіатора охолодження та дефлекторів,
нагнітального вентилятора;
водяної помпи з ремінним приводом,
термостата та розширювального бачка;
додаткових компонентів (патрубки системи охолодження Форд Мондео, фланці, прокладки, клапани та ін.).
Термостат, що знаходиться в кожусі попереду блоку, спочатку прискорює розігрів, а потім підтримує стабільну температуру двигуна, перекриваючи потік антифризу на радіатор.
Розширювальний бачок системи охолодження Форд Ф’южн є пристроєм, через який виводяться в атмосферу гази та бульбашки повітря, що скупчилися, тим самим підвищуючи ефективність використання антифризу.
Принцип роботи системи охолодження двигуна
Як і в інших моделях, система охолодження Форд Ф’южн працює за таким принципом: холодна рідина з нижньої частини радіатора через патрубки подається на помпу, яка прокачує її через блок та головку двигуна. Після теплообміну рідина або далі циркулює по колу або виводиться через термостат (якщо температура робочої рідини досягає критичної позначки) у верхній відсік радіатора. У радіаторі рідина охолоджується за допомогою природного обдування під час руху авто та нагнітального вентилятора. Далі весь цикл знову повторюється.
Вмикання вентилятора відбувається за потребою, за певної температури повітря. При досягненні критичної температури котушка, впливаючи на клапан муфти, забезпечує подачу спеціальної рідини на лопатки. Ефективна робота вентилятора забезпечує суттєву економію витрати палива, знижує навантаження на приводний ремінь та зменшує рівень шуму.
Система охолодження Форд Ф’южн працює паралельно із системами вентиляції та опалення. Антифриз при проходженні через матрицю опалювального пристрою надходить у систему охолодження двигуна. Електричний двигун нагнітального вентилятора встановлюється в корпусі опалювального приладу та забезпечує подачу холодних або теплих повітряних мас на вітрове скло.
Купити вентилятор, помпу та патрубок системи охолодження Форд Фокус з доставкою
Інтернет-магазин FordService пропонує каталог основних та допоміжних компонентів для системи охолодження Ford, несправності яких впливають на міжремонтний період двигуна. Якщо якоїсь деталі ви не знайдете, зв’яжіться з нашим консультантом – можливо вдасться підібрати деталь з авторозбирання, що б/в, або замовити через наших партнерів по Україні.