Показано 1–12 із 108
Як влаштована система кондиціювання Форд
Система кондиціювання Форд Мондео, наприклад, компресорна. Деталі обігрівача та теплообмінний пристрій випарника поміщені в один загальний блок. Компоненти управління процесом кондиціювання повітря в автомобільному салоні та роботою обігрівача розміщені на панелі.
Основні компоненти кондиціювання Форд:
випарник кондиціонера;
компресорний агрегат
осушувач;
патрубки та трубопровід підвищеного тиску;
Радіатор (конденсор).
Компресор встановлюється на моторі та зрушується полікліновим ременем. Основне завдання агрегату – забезпечити постійний рух холодоагенту магістралями високого тиску.
Які види компресорів ставлять у систему кондиціювання Ford Focus. Машини з силовими агрегатами об’ємом 1,6 л – 2,3 л Duratorq комплектують агрегатами типу Visteon VS16. На машини з двигуном 2,5 літри (220 л/с) ставлять компресори Zexel KC88. Обидва варіанти мають схожу конструкцію та комплектацію. Але відрізняються розташуванням запчастин системи кондиціювання Ford та формою агрегату.
Вали компресорів встановлюються у корпусі з алюмінію. Спираються на 2-х підшипниках голкового типу. Ущільнюються за допомогою спеціальних прокладок та сальників. При запуску системи в роботу момент обертання передається від шківа до валу компресора за допомогою електромагнітної муфти фрикційного типу.
Основні несправності та способи їх усунення
Справна система кондиціонування Форд — це коли при запуску агрегату чітко чути клацання (це муфта під впливом електромагнітної сили зчіплюється зі шківом, що змушує ротор компресорної установки обертатися). Як і будь-які інші запчастини системи кондиціювання Ford Focus, компресор кондиціонера може стати несправним.
Основні несправності та методи їх усунення:
При включеному кондиціонері муфта, що обертається, починає інтенсивно грітися, з’явився неприємний запах горілого або сторонній шум — швидше за все, проблема з підшипником. Зношений підшипник підлягає заміні. Крім того, в особливо важких випадках, можлива заміна муфти повністю або вибірково окремими деталями.
Після включення системи кондиціювання не відбулося того самого клацання, то тут може бути кілька причин: стався витік холодоагенту, через що електросхема починає блокувати включення компресорної установки; зламався датчик вимірювання тиску; цілісність електричної схеми частково порушено; перегоріла котушка ел. магнітної муфти.
Заклинило компресор. Про це свідчать сторонні звуки (також може глухнути двигун), а при цьому електромагнітна муфта обертається легко без заклинювання.
І клацання відбулося, і муфта без проблем крутиться, але в салон не надходить охолоджене повітря. Значить пристрій працює марно, є несправність.
Для виявлення несправності потрібно звернутися на СТО та виконати діагностику на спеціальному обладнанні. Для утримання працездатності потрібно періодичне очищення системи кондиціювання Ford та своєчасна заміна зношених деталей.
У разі несправностей купити деталі для системи кондиціонування Форд ви зможете в нашому інтернет-магазині. У каталозі ви знайдете оригінальні запчастини та не менш якісні аналоги від перевірених постачальників. Для тих покупців, хто хоче заощадити, ми можемо запропонувати запчастини системи кондиціонування Форд, які пройшли ревізію та відновлення до початкових паспортних характеристик. Телефонуйте вже зараз.