Почніть із вибору моделі автомобіля:

Вибір автомобіля дозволяє відобразити лише ті запчастини,

які підходять до вашого автомобіля

Показано 1–12 із 70

Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника напівосі Б/В оригінал Ford 1.25-1.4-1.6 Duratec/Sigma/TI-VCT

Кронштейн підвісного підшипника напівосі оригінал Ford 1.25-1.4-1.6 Duratec/Sigma/TI-VCT – це важлива деталь, яка використовується в автомобілях Ford з двигунами Duratec, Sigma і TI-VCT об’ємом 1.25, 1.4 або 1.6 літра. Цей кронштейн відповідає оригінальним специфікаціям виробника і забезпечує надійну підтримку підшипника напівосі. Головне призначення цієї деталі – забезпечити стабільне кріплення підшипника напівосі, який відповідає за передачу […]

1,100 UAH У наявності (3)
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника напівосі Б/В оригінал Ford Focus 11-18 для КПП DCPS PowerShift

Кронштейн підвісного підшипника напівосі оригінал Ford Focus 3 11-18 для КПП DCPS PowerShift є важливою деталлю для автомобіля. Він встановлюється на напівосьову систему трансмісії і відповідає за підтримку підшипника і його правильне функціонування. Ця деталь необхідна для забезпечення стабільності і безпеки руху автомобіля. Вона допомагає уникнути вібрацій і зносу підшипника, що може виникнути під час […]

1,080 UAH У наявності (1)
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника піввісі Б/В оригінал Ford Fiesta 02-08 для 1.3 Duratec/Rocam

Кронштейн підвісного підшипника півосі Б/У оригінал Ford Fiesta 6 з 02-08 для 1.3 8V Duratec/Rocam – це деталь, яка має важливе значення для безперебійної роботи автомобіля. Вона встановлюється на підвісну півось і служить для підтримки підшипника, забезпечуючи правильне функціонування трансмісії. Цей кронштейн є оригінальною запчастиною від виробника Ford і призначений спеціально для моделі Fiesta 6 […]

1,350 UAH У наявності (2)
Заповнювач
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника півосі 2WD оригінал Ford АКПП 6F Mid-Range для 2.5 Duratec HE 13-

Кронштейн підвісного підшипника півосі 2WD Б/У оригінал Ford 2.5 Duratec HE з 13- – це важлива деталь, яка використовується в автомобілях Ford з двигуном 2.5 Duratec HE від 2013 року випуску. Цей кронштейн має велике значення для правильної роботи підвісної системи автомобіля. Кронштейн підвісного підшипника півосі відповідає за кріплення підшипника до півосі, забезпечуючи йому стабільність […]

2,350 UAH У наявності (1)
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника півосі Б/У оригінал Ford Fiesta 6 з 02-08, Fusion c 02-12 для 1.4 Duratorq-TDCi

Кронштейн підвісного підшипника півосі Б/У оригінал Ford Fiesta 6 з 02-08, Fusion c 02-12 для 1.4 Duratorq-TDCi – це важлива деталь, яка використовується у автомобілях Ford Fiesta 6 від 2002 до 2008 року випуску та Fusion від 2002 до 2012 року випуску з двигуном 1.4 Duratorq-TDCi. Цей кронштейн має оригінальне походження, що гарантує його якість […]

450 UAH У наявності (1)
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника півосі Б/У оригінал Ford Fiesta 6 з 02-08, Fusion c 02-12 для 1.6 Duratec

Кронштейн підвісного підшипника півосі Б/У оригінал Ford Fiesta 6 з 02-08, Fusion c 02-12 для 1.6 Duratec – це важлива деталь, яка використовується у автомобілях Ford Fiesta 6 від 2002 до 2008 року випуску та Fusion від 2002 до 2012 року випуску з двигуном 1.6 Duratec. Ця деталь має велике значення для правильної роботи підвіски […]

400 UAH У наявності (1)
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника півосі оригінал Ford Fiesta 7 12-18, B-Max 12-17, Courier 14- для КПП B5i/B5

Кронштейн підвісного підшипника півосі оригінал Ford Fiesta 7 з 12-18, B-Max з 12-17, Transit/Tourneo Courier з 14- для 1.0 EcoBoost, КПП B5i/B5 – це важлива деталь, яка використовується в автомобілях Ford для підтримки півосі та забезпечення її правильного функціонування. Цей кронштейн має оригінальну якість та виготовляється спеціально для вказаних моделей автомобілів. Завдяки цьому кронштейну, півось […]

1,450 UAH Немає в наявності
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника півосі оригінал Ford Focus 11-18 для КПП DCPS PowerShift

Кронштейн підвісного підшипника півосі оригінал Ford Focus 3 11-18 для DCPS PowerShift – це важлива деталь, яка використовується в автомобілях Ford Focus 3 з двигунами DCPS PowerShift. Його головна функція полягає в підтримці підвісного підшипника півосі, що забезпечує правильну роботу трансмісії. Кронштейн підвісного підшипника півосі оригінал Ford Focus 3 11-18 для DCPS PowerShift є надійним […]

1,750 UAH Немає в наявності
Заповнювач
Кронштейн підвісного підшипника півосі оригінал Ford Focus 11-18, C-Max 11-18 для 1.0 EcoBoost, МКПП iB5/B6

Кронштейн подвесного подшипника полуоси оригинал Ford Focus 3 c 11-18, C-Max с 11-18 для 1.0 EcoBoost, МКПП iB5/B6 – это важная деталь, которая играет роль в поддержке и подвеске полуоси автомобиля. Она обеспечивает стабильность и надежность работы полуоси, что в свою очередь влияет на управляемость и комфорт вождения автомобиля. Данный кронштейн является оригинальной запчастью для […]

1,350 UAH Немає в наявності
Заповнювач
Кронштейн подвесного подшипника полуоси 2WD/4WD Б/У оригинал Ford Kuga 2 с 13-16, Escape с 13-16, Mondeo 5 с 14-19, Fusion USA с 13-17, Transit Connec

Кронштейн подвесного подшипника полуоси 2WD/4WD Б/У оригинал Ford Kuga 2 с 13-16, Escape с 13-16, Mondeo 5 с 14-19, Fusion USA с 13-17, Transit Connect с 14-16 – это важная деталь, отвечающая за поддержание подшипника полуоси в правильном положении. Она является оригинальной запчастью от производителя Ford и предназначена для автомобилей указанных моделей и годов выпуска. […]

1,300 UAH Немає в наявності
Заповнювач
1 2 3 4 5 6

Напівосі Ford

Напіввісь Ford являє собою вал, що передає крутний момент з диференціала на ведучі колеса. Тому вузол також називають приводним валом. Напіввісь необхідна для того, щоб забезпечувати контакт двигуна внутрішнього згоряння з ведучими колесами, передаючи на них зусилля.

У яких випадках може знадобитися купити піввісь

Хоч абсолютно будь-який Форд постійно піддається різним навантаженням (особливо під час подолання перешкод), піввісь належить до елементів, які виходять з ладу доволі рідко. Як правило з двох причин:

  1. Знос кульових з’єднань.
  2. Знос пильовиків.

Причому якщо водій любить різко повертати або стартувати з великої швидкості, навантаження на півосі буде постійно зростати. Як наслідок – вищеописані елементи будуть зношуватися сильніше. Але це ще не все.

У процесі руху транспортного засобу масло нагрівається, після чого змінює свою структуру і плинність, а потім (під впливом відцентрових сил) починає текти з ШРУС через пильовик, який має пошкодження.

У разом з маслом тече рідина, яка провокує виникнення корозії на металевих елементах. У підсумку це призводить до несправності ШРУС. Піввісь у такій ситуації буде постійно “розбовтуватися” і може поламати шліци.

Тому важливо привчити себе до акуратної їзди, а при появі будь-яких підозр на проблеми з півосями звертатися на СТО для діагностики. У нас же ви можете купити півосі в Україні за доступними цінами.